Soru Exchange 2010 ActiveSync için uzaktan silme nasıl devre dışı bırakılır?


Android mobil cihazları Exchange ActiveSync'e bağlarken, bazılarının bir yönetici telefonunu uzaktan silmesine izin veren cihaz yöneticisi ayrıcalıkları vermeyi gerektirir. Uyarı mesajları bazı mobil kullanıcıları korkutuyor ve bunları Exchange ActiveSync'i tamamen kullanmıyor.

Exchange Server 2010'daki işlevselliğini nasıl devre dışı bırakabilirim? [güvenlik ihlalleri burada bir sorun değil]


11
2017-11-08 10:44


Menşei




Cevaplar:


GÜNCELLEME (tekrar)

Sorunuza kısa cevap YOK HAYIR.


Outlook / Exchange istemcileri ya yeteneklidir veya Uzaktan silme yeteneğine sahip değildir. Exchange politikası, yalnızca bu özelliği desteklediklerini bekler. Telefon Uzaktan silme özelliğini destekliyorsa ve politikayı kabul ettiğinizde ("Geçici Cihaz" olarak adlandırılır), Exchange telefonu silmek için bir talep gönderebilir ( Yönetici adına veya kullanıcı web / PC’den giriş yapmış olabilir.

Kullanıcılarınız e-postalarının silinmeyeceğinden emin olmak istiyorsa, uzaktan silme işlemini desteklemeyen ve bunu politikanızdan bir gereksinim olarak bırakmaya ikna eden bir Exchange istemcisi bulmaları gerekir (AllowNonProvisionalDevices'ı açarak). Dönemi. "Kapatmak için başka bir yol yoktur".

İstemcinin özellikleri sunucu tarafından devre dışı bırakılamaz, sadece gerekli olabilir. Ve bu durumda, gereksinim genel olarak Exchange Sync'in bir parçası gibi görünüyor. :-( Bunun dışında bir şey göremiyorum.


Exchange'deki politikada "bu ayarlarla aynı fikirde değilseniz, e-posta almazsınız" ve ardından bir ayar listesi vardır. Ayrıca, "AllowNonProvisionalDevices" öğesini, yine de e-postayı almaya devam etmek için politikayı reddeden cihazlara izin verecek ON olarak ayarlayabilirsiniz.

Diğerlerinin dediği gibi, istemciden telefondaki kullanıcıya mesaj yapılandırılamaz, bu yüzden bu isteği reddetmiş olsanız bile STILL'in onları korkutup korkutamayacağını asla bilemezsiniz.

http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb123484.aspx

ve burada yeni bir politika oluşturmanın ve bunu kullanıcılara nasıl uygulayacağın bağlantısı: http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb124120.aspx


9
2017-11-14 13:51



Teşekkürler Mark. "Posta kutusu ilkesinin özelliklerinden biri olarak uzaktan silme özelliğini kapatmak için" hiçbir yerde göremiyorum. Bu işlevselliği nasıl devre dışı bırakabileceğimi bilmek istiyorum. Ayrıca, AllowNonProvisionableDevices için "tüm politika ayarlarının uygulanmasını desteklemeyen eski telefonların Exchange ActiveSync kullanarak Exchange 2010'a bağlanmasına izin verilir." Sorun, tedarik edilebilir cihazlar ile ortaya çıkar. - Rory
Net değildim. Bir ilke içinde yapabileceğiniz tek şey, aygıtların Sunucuya Uzak-Silme özelliği sunmalarını ve bir bağlantı koşulu olarak istemelerini istemez. Gönderinin gövdesini güncelleyeceğim. - Mark
Ok işareti, ancak sorun şu ki (benim için şimdilik) Uzaktan Silme içermeyen bir ActiveSync ilkesi oluşturmak imkansız. Böyle bir politikayı nasıl oluşturabilirim? Remote Wipe olmadan böyle bir politika oluşturabilirsem, o zaman harikaydı, ancak bunu bırakmak ActiveSync politikalarında bir seçenek olarak görünmüyor. - Rory
Haklısın. Bir belgeyi yanlış okuyorum. Uzaktan silme işleminin "Geçici Cihaz" için gerekli bir unsur olduğu anlaşılmaktadır. Tekrar güncelleyeceğim. - Mark


En büyük sorununun, sunucudan uzaktan silme yeteneğinizi devre dışı bırakmayacağını, ancak Android'de Active Sync uygulamasının izinlerinin geçerli olacağını düşünmüyorum. Anlayışımdan, uygulamaların çoğu, politikanın sunucuda etkinleştirilip etkinleştirilmediğine izin vermesini ister. Çünkü politika, Eşitleme oluşturulduktan sonra değiştirilebilir.

Yani bence bir politik / PR meselesine, teknik olandan daha fazlası var.


1
2017-11-11 03:33



Bu ilginç DriftPeasant ama uzaktan silme işlevselliği aslında bir politika içinde devre dışı bırakılmamışsa, bir moot noktası olduğunu düşünüyorum. - Rory
Sorunuzu ifade ettiğiniz şekilde, kullanıcılarınızın cihazlarını silmek için ActiveSync'e izin vermeleri gerektiği konusunda çıldırmış olmaları önerildi. Benim çekişmem bu uzaktan silme yeteneğini devre dışı bırakabilirsiniz, ancak uygulama yine de bu izni isteyecektir. Böylece, teknik yeteneğiniz silinmeden bağımsız olarak, kullanıcılarınız hala temizleyebileceğiniz endişeye sahip olacaklardır. Bu yüzden bir PR olan kadar teknik bir sorun olduğunu düşünmüyorum. - Driftpeasant
Emin Driftpeasant, anlıyorum. Ve benim kullanıcılarım çıldırdı. Ama sorum şu ki "bu uzaktan silme yeteneğini nasıl devre dışı bırakabilirsin?" - Rory


Kullanıcılar için "Uzak aygıt temizleme işlemini başlat" işlevini devre dışı bırakan ilke oluşturabilir ve ardından bu ilkeyi kuruluşa, gruba veya uygun olan her şeye atayabilirsiniz.

http://technet.microsoft.com/en-us/library/ff459605.aspx


0
2017-11-08 11:20



"Uzak aygıt temizleme işlemini başlat" işlevini devre dışı bırakan bir ilkeyi nasıl oluşturabilirim? Technet makalesinde bunun hakkında hiçbir bilgi bulunmamakla birlikte, Windows® telefon kullanıcıları için ek güvenlik seçeneklerinden bahsedilmektedir. - Rory